Responzivní výuka
Autor: Harry Fletcher-Wood
Tato nepostradatelná příručka pomáhá učitelům překonat hlavní obtíže, se kterými se při práci ve třídě setkávají.
Kategorie: | Nabídka publikací |
---|
Na základě výzkumů z oblasti kognitivních věd a formativního hodnocení zajišťuje, že učitelé dokážou nabídnout všem žákům individuální podporu i přiměřené výzvy. A mohou tak činit dlouhodobě.
Kniha Responzivní výuka: Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi je napsaná zkušeným pedagogem, lektorem a mentorem učitelů a vyváženě propojuje principy vycházející z výzkumů s praktickými náměty. Najdete v ní:
- Podrobnou analýzu šesti stěžejních problémů, kterým čelí všichni učitelé při plánování hodin, hodnocení znalostí žáků a diskusích s nimi.
- Praktické postupy při řešení těchto problémů v různých předmětech.
- Příklady dobré praxe každého praktického postupu a komentáře od učitelů, kteří již tyto postupy používají.
- Kontrolní seznamy (checklists) úspěšného použití jednotlivých principů a rady šité na míru učitelům, kteří mají ve škole specifické povinnosti.
Tato inovativní publikace je cenným zdrojem poznatků pro začínající i zkušené učitele, kteří chtějí lépe reagovat na potřeby žáků. Kniha předkládá výsledky výzkumů, praktické postupy a podnětné rady potřebné k udržitelnému zavedení smysluplných změn.
Formát: 176 stran, 159 × 245 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihy.
Původní název: Responsive Teaching: Cognitive Science and Formative Assessment in Practice
Harry Fletcher‑Wood je proděkanem Ambition Institute (dříve Institute for Teaching). Strávil deset let ve školách jako učitel, vedoucí odborného rozvoje a také jako vědecký pracovník.
UKÁZKA ▼
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.