Responzivní výuka

Autor: Harry Fletcher-Wood

Tato nepostradatelná příručka pomáhá učitelům překonat hlavní obtíže, se kterými se při práci ve třídě setkávají.

Skladem
339 Kč

Na základě výzkumů z oblasti kognitivních věd a formativního hodnocení zajišťuje, že učitelé dokážou nabídnout všem žákům individuální podporu i přiměřené výzvy. A mohou tak činit dlouhodobě.

Kniha Responzivní výuka: Kognitivní vědy a formativní hodnocení v praxi je napsaná zkušeným pedagogem, lektorem a mentorem učitelů a vyváženě propojuje principy vycházející z výzkumů s praktickými náměty. Najdete v ní:

  • Podrobnou analýzu šesti stěžejních problémů, kterým čelí všichni učitelé při plánování hodin, hodnocení znalostí žáků a diskusích s nimi.
  • Praktické postupy při řešení těchto problémů v různých předmětech.
  • Příklady dobré praxe každého praktického postupu a komentáře od učitelů, kteří již tyto postupy používají.
  • Kontrolní seznamy (checklists) úspěšného použití jednotlivých principů a rady šité na míru učitelům, kteří mají ve škole specifické povinnosti.

Tato inovativní publikace je cenným zdrojem poznatků pro začínající i zkušené učitele, kteří chtějí lépe reagovat na potřeby žáků. Kniha předkládá výsledky výzkumů, praktické postupy a podnětné rady potřebné k udržitelnému zavedení smysluplných změn.

Formát: 176 stran, 159 × 245 × 15 mm, brožovaná, ukázka z knihy.

Původní název: Responsive Teaching: Cognitive Science and Formative Assessment in Practice

Harry Fletcher‑Wood je proděkanem Ambition Institute (dříve Institute for Teaching). Strávil deset let ve školách jako učitel, vedoucí odborného rozvoje a také jako vědecký pracovník.

 

UKÁZKA ▼

vizual_RV_1

 

RV

 

ROZHOVOR S AUTOREM ►

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu